الخميس، 1 مارس 2012

لا شئ يشبهناا

لم انتظر اكثر مما حدث 
ان نجتمع 
انا.....وانتي.....وهي
فتروي لنا (هي) عن ذلك الحقير الذي خدعها 
وتبتسمين ( أنتي ) في خجل 
لتعلني لنا وسط أجواء يشوبها
الأحتقار
عن قصه حب تكاد تطرق بابك
فتتحول هذه الوجوه من
 وجوه محتقره الي وجوه محتفله
وفجأه!!!!!
 تتحول الأنظار نحوي وكأنها عدسات مكبره 
وتتحول الوجوه الي علامات استفهام كبيره 
وانتي ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
( أنا) ........أنا..........ماذا عني  
فترددان
نحن نتساءل ماذا عنك؟؟
ونطلق أجمل اصوات لأجمل ضحكات

فأنا ......لم انتظر اكثر من ذلك 



هناك 11 تعليقًا:

  1. واحدة البق وواحدة العين

    وواحدة بتسمع الاتنين

    دعونا نمرح بعالم خلق لنا

    ردحذف
  2. اولا اللوك بتاع المدونة جااااااااااااامد خليه كدا على طول
    ثانيا اللى مكتوب فوق ده جاااااااامد جدااااااا انا يعتبر فهمت بس مين (هى ) ؟؟؟

    ردحذف
  3. بجد حلو يا زيزو ؟؟؟ انتي عرفتي الباقيين طيب قوليلي مين (انتي) الاول وانا اقولك مين هي

    ردحذف
  4. لالالالالا يا ستى اخاف يطلع غلط خلينى على عمايا وفاهمة اللى انا فهماه احسن

    ردحذف
  5. قولي بقي قولي قولي متخفيش انا حاسه انه صح قولي بقي

    ردحذف
  6. امممممممممممممممم طب حيث ان انتى حسيتى انى صح هقول وامرى لله
    (انتى) تبقى زى منا حاسة كدا انو (انا)
    قولى صح ولا غلط وقولى مين هى دى

    ردحذف
    الردود
    1. هههههههههههههههه طب مش علي الهواء كده هقولك

      حذف
  7. على فكرة بقى عم بلوجر دا بيستهبل قوي

    لأني كتبتلك تعليق من اول ما ضفتي البوست بس هو منشرهوش

    طمع فيه الظاهر

    ردحذف
    الردود
    1. طب وبعدين بقي......... هو كان حلو للدرجه دي طب متقوليهولي تاني يااينو بالعند فيه ده حتي مش خساره فيا قولي قولي

      حذف
  8. على ما أتذكر يعني

    كنت بقول

    واحدة باعت

    واحدة اشترت

    وواحدة متفرجة

    أيهم أنا أيهم أنتِ أيهم هي!!!

    يتوقف الأمر على الموقف ؛)

    ردحذف
  9. بالظبط كده انتي اختصرتي الحكايه كلها في الكلمتين دول واحيانا بتبقي مضطره تلعبي كل الادوار دي في اوقات مختلفه

    ردحذف