الخميس، 19 يناير 2012

اشتيااااااااااااااااااق

كم اشتاق ان أكون انا نقطه ضعفك الوحيده 
احبك
ولا اعرف ماذا افعل؟؟! الا ان اخبئك بداخلي
واحتفظ بك في احلامي حتي لا اخسرك علي ارض الواقع 
احبك ايها الكائن في خيالي
ايها المقيد ضمن احلامي
فلن احررك حتي تحررني انت من قيود حبك
ولأنك لن تفعلها فلن افعلها


هناك 4 تعليقات:

  1. صعب قوي الاحساس دا يا روني لو انتي الطرف الآخر

    بمعنى لو انتي نقطة ضعفه وصرحلك بدا وانتي معندكيش استعداد لسد الفراغ هيبقى صعب عليكي قوي الاحساس دا

    معرفش احساس بيندرج تحت أنهو نوع من أنواع الشعور

    هو مش اشفاق

    ولا ينفع ألم

    هل نقدر نقول انه احساس بالذنب؟!

    بس أي ذنب؟

    هل ذنبي انك حبتني؟

    وفعلا أول سطر يترجم الموقف

    وقت التصريح بيبقى وقت إما تتويج العلاقة وإما فسادها

    اللحظة الفارقة بين العلاقة واللاعلاقة

    بعدها حتى فكرة الصداقة لن تكون متاحة فقد انتهى كل شيء للأسف

    ردحذف
  2. يمكن تكوني لفتي نظري لحته انا مشوفتهاش فيها وانا بكتبها وكأني كنت باصه علي حاجه من بره وشيفاها حلوه اوي وانتي جيتي زقتني اشوفها من جوه الاول قبل اما احكم عليه هو الواحد ممكن ميقدرش يسد الفراغ فعلا يااينو؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  3. هو أكيد الحب بيولد حب

    بس الخوف من المجهول دائمًا

    طيب استربعي كدا يا اختي لما نحكي

    ماهو الواحد لو حسبها بالعقل هيحس انه مش كافي لسد الفراغ

    لكن لو حسبها بالقلب فلأ دا هيسده ويسد اللي جابوه كمان

    بس مشكلتنا اننا ناس بتقضي على أي قرارات صادرة من القلب وقبل ما يقرر يعترض بنكون مديين قرارات مضادة من العقل >_<

    ردحذف
  4. ايون يا اختي استربعي كده وفهميني
    طب وتفتكري بقي مين فيهم اصح قلبي ولا عقلي
    لما المشكله اساسا انو انا مفكرتش انه هيبقي فيه فراغ والمفروض عليا اني اسده
    يعني من الاخر فكرت بأنانيه اني اكون نقطه ضعف الانسان اللي هرتبط بيه وخلاص حتي لو مكنش هوا بالنسبه لي نفس الشئ
    فخمتيني

    ردحذف